Halvdag

Har varit en otroligt seg dag idag, kom knappt upp ur sängen imorse så ja fick tvinga mig själv att gå upp kl 11. Segade fram till halv 3-tiden sen åkte jag till hemlingby för å rensa tankarna å röra på fläsket. 5 km senare va jag trött i kroppen å slut i huvet. Åt lite lunch när ja kom hem sen tvärdäckade ja i soffan. Vaknade inte förns runt 22-tiden fast att baby försökt väcka mig när han å bror skulle äta.

Fattar inte hur ja kan sova så jäkla mycket utan å bli pigg. Och jag vill INTE ha fler kommentarer som "gravid?" !!!! NEJ jag är inte med barn!! Man kan va trött ändå.


Kommentarer
Postat av: Sandra

det går ju mot mörkare tider och då blir man ju automatisk tröttare och behöver sova mer! Min sambo kan också sova hur länge som helst men ändå var hur trött som helst

2011-10-05 @ 01:20:27
URL: http://crazyxandra.blogg.se/
Postat av: Annen

Håller med dig ja kan fan sova hur mycket som helst men är aldrig pigg, tänk att få vakta en morgon och känna sig pigg, det vore helt underbart.

Vi måste ses snart kramisar

2011-10-05 @ 08:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback