På rätt väg

Ja, vart ska jag börja? I tisdags skulle jag ha jobbat min första dag, men pga lite strul me scheman så fick jag börja redan i måndags :) och igår fick jag förfrågan om jag kunde jobba idag så första veckan på nya jobbet blev en 6-dagars. Nu är jag helt sjukt slut i huvet, men fördelen är att mina svårigheter att somna är som bortblåsta å de är så otroligt jävla skönt!

Veckan har varit stressig, virrig, skön, underhållande och framför allt rolig! Det här är mycket mer passande för mig än ett städjobb och taxikortet va värt alla pengar och strul!
Det känns äntligen som att livet går åt rätt håll och även fast jag är en toktrött människa för tillfället så mår jag mycket bättre än jag gjort den senaste tiden.

Efter att ha slumrat till i soffan en stund efter jobbet idag så har jag å baby myst me levande ljus, räkor, ost & kex å lite vin. En perfekt lördagskväll helt enkelt! <3

Nu blir det 2 dagars ledighet innan de är dags för kvällspass nästa vecka :) och medans alla andra tänker fira halloween så ska jag köra krogen, så behöver ni en taxi vet ni vem ni ska ringa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback