En trevlig helg

I fredags hämtade jag upp lillesyster på stan å tog me henne hem. Hon hjälpte mig att färga håret å även klippa de till lite mer frisyr, sen käkade vi tacos å kollade på film :) Myspys. Dock somnade både syster och bror i soffan ungefär 10 minuter in i filmen, men de va härligt ändå hehe.. Mina fina syskon ♥


Igår va vi hembjudna till Annen och Micke, har inte träffats ordentligt på jättelänge och Andreas å Micke hade aldrig träffats tidigare så de va riktigt roligt!
Dom hade fixat tacos å bjöd på dricka (underbar helg me tacos 2 dagar i rad! ;D mumma! hehe..) åsså satt vi bara å snackade skit å hade de trevligt! Jag har verkligen saknat å umgås med mina fina vänner! Nu får de bli ändring på de.

Så helgen överlag va väldans trevlig å idag har de inte blivit mycket gjort. Mest degat i soffan faktiskt. Skönt att även Andreas å Mattias också va sega så man inte behövde känna nån press på å va pigg ;)




Jag har ju förresten inte skrivit något om att min älskade lillebror bor hos oss nu :) Vi hämtade honom på Arlanda den 25e augusti, och faan va skönt de är att ha honom hemma! Älskade fina lillebror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback