Håller jag på att bli vuxen?

Jag har aldrig fattat det här med att städa när man är uttråkad. Kanske är för att jag har haft städningen som yrke och när jag kommit hem så har jag inte haft nån ork alls vilket har gjort att jag inte känt mig just uttråkad.
Men nu när jag varit hemma några veckor och inte städat om dagarna så har jag fått nå ryck å städat i huset, och då är det inte bara den vanliga städningen som dammsugning och att plocka undan. Nu plockar jag i princip hela tiden. Med två grabbar i huset så hamnar saker framme ;P I söndags dammsög jag och torkade golven i hela huset, rensade lite i garderoben och hängde upp all ren tvätt som jag lagt i fotöljen brevid. Igår fick jag 2 nya blommor av min söta mamma så jag bytte ut, omplacerade, vattnade och rensade bort torkade blad på ALLA blommor i hela huset + att jag tvättade 2 maskiner och strök en enorm köksduk. Jag möblerade även om och rensade på Andreas "sängbord". Idag storstädade jag toaletten nere.


Det jag då vill komma fram till; har jag blivit vuxen när jag städar för att jag är uttråkad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback