Jajemensan!

  • Säkerhet och betéende
  • Kartläsning
  • Uppkörning
  • Lagstiftning

Då va alla proven avklarade, samt läkarintyget fixat! Skickade in ansökan igår å hoppas jag får igenom de snaart så jag får mitt taxikort i handen!

Och ja Ida, nu kan jag avslöja vad de är för jobb jag ska börja på ;) hehe.. Jag har blivit garanterad en anställning på Tuwa, där jag ska köra färdtjänst! :) Komma ifrån städningen och äntligen få göra något annat, något där man faktiskt träffar folk som vill prata med en, inte försöka va så osynlig som möjligt. Kanske slippa ha ont i kroppen efter varje arbetsdag och orka göra något efter jobbet! :)


Det känns... förjävla skönt! :D



Lär tillägga att jag vet att bloggen blivit lidande och stått rätt mycket stilla, förhoppningsvis blir de ändring på de nu. Kuggade ju uppkörningen i Falun och det var en upplevelse som riktigt knäckte mitt självförtroende då gubben var nedlåtande och otrevlig. De ledde till att jag mått så fruktansvärt dåligt över att behöva köra upp igen och mina nerver och humör har varit långt ifrån på topp. Men nu så, känns de som att jag faktiskt förtjänar att vara glad å ha roligt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Oh grattis bejb va roligt du förtjänar de :D

2011-09-08 @ 15:36:24
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Ida

Men vad roligt! Grattis för dig :} jätte kul vännen :}

2011-09-08 @ 16:06:09
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asnajs!!! Hoppas verkligen att du kommer att trivas på nya jobbet och med energin efteråt!

2011-09-11 @ 19:25:11
URL: http://alienships.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback