Nattinatt

Ligger i sängen å kikar på How I met your mother. Älska! Den här dagen har förövrigt varit rätt jävla dryg. Inget speciellt har hänt men humöret har inte varit på topp å småsaker har strulat. Man försöker ju alltid bita ihop när de blir nå men tillslut orkar man bara inte hålla humöret uppe. Jag börjar känna att ja e extremt trött på att vänta på allt hela tiden. Det känns som att jag alltid står i kö för att få mitt liv som jag vill de. Väntan på jobb, väntan på att ha pengar över till att göra saker, väntan på att kunna släppa lite på stressen å njuta av de man har. Att leva i nuet är inte alltid så lätt när det inte finns så mycket roligt att lägga energi på.


Kommentarer
Postat av: annika höglund

Oerhört fint kort på dig iallafall.Älskar dig

2011-09-28 @ 07:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback