pictures from an old life

Har gått igenom alla bilder som jag hittade på brända skivor. Känns skönt att jag ändå bränt ut så många bilder, att även fast hårddisken pajade så har jag det mesta kvar! Hittade den här fjårtisbilden som är tagen för några år sen ;) Ja va nyss hemkommen från krogen å hade tvättat av mig allt smink - varför skulle ja då knäppa kort på mig själv!? Haha.. Underbart.


Hittade även en mystisk bild på en suddig Andreas - med MITT örhänge i örat, pussandes med hans vän Mats :P Den har inte tagits under tiden vi varit tillsammans, men ingen av oss har nått minne av bilden. Undrar när och hur den kommit till jag.. Hehe.

Bilder är roligt. Jag har varit alldeles för dålig på att knäppa kort den sista tiden, men så har jag ju knappt gjort något dom senaste månaderna heller.. Näe - måste ändra på de nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback