Trötta syskon


Kommentarer
Postat av: Ida

gulligt! :D



Nä men jag förstår, det är bara att komma när du har soppa i bilen ;} hihi. och jag måste se hur ni har det i huset också men jag är ju aldrig in till gävle längre. håller mig mest ute i skogen haha.. men jag ska försöka ändra på det ;} hur har du det med tid och så nästa vecka eller nästa ändå?



Hehe ja du. det går bra med jobb. nytt schema så jag jobbar varannan dag numera. bibbe går det bra med också (haha låter konstigt att säga så). Han jobbar på och sliter så han ser man inte så mycket av.

Athena mår prima, har hennes mormor här nu på heltid också typ. :} nu har vi bara en katt. eller två. men morris är ju på upptåg någonstans i lingbo (årsunda) så han har jag inte sett sen i början av sommaren :{

Poppis går det också bra med :} tränade hoppning igår hehe. och åsnan skriar på ;} många frågor men jag tror jag lyckades svara på alla hehe.



Har du hört nått om jobbet då? :D

2011-09-16 @ 09:29:40
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback